Martin Kouřil: Bety v mobilu boří bariéru mezi poradci a klienty

Martine, mají poslední vychytávky nějakého společného jmenovatele? 

Všechny jsme vyvíjeli s poradci a podle praxe, abychom jim usnadnili těžký život v terénu a podpořili komfortní jednání při schůzce s klientem. Legislativa má velké nároky, co všechno je s klienty potřeba probrat a vyplnit, a tyto novinky pomáhají poradcům soustředit se na jejich silné stránky – na samotnou komunikaci, odborný přístup a vysvětlování.

Abych si vyzkoušel Bety 2.0 v mobilu, je třeba instalovat nějakou aplikaci?

Kouzlo je právě v tom, že není nutné instalovat do mobilu 237. aplikaci a pak ji složitě hledat. „Probůh, jen žádnou další aplikaci,“ říkali nám poradci. Šli jsme proto klasickou responzivní metodou, kdy chceme z Bety 2.0 zobrazovat v mobilu všechno, co máme v počítači. Jako první jsme tak zpracovali segmenty, které společně s poradci považujeme za nejdůležitější.

S čím teď Bety v mobilu nejvíc pomůže?

Při jednání s klientem si na mobilu snadno založíte jeho kartu a naskenujete potřebné doklady nebo smlouvy, aniž by data lítala přes Whatsapp nebo jinde. Je to bezpečný, elegantní a rychlý způsob.

Co dalšího vyřešíme s mobilem v ruce?

Vidíte i přehled jednotlivých obchodů a snadno procházíte či vytváříte poznámky a úkoly. Když klient řekne, ať se mu s povinným ručením ozvete za měsíc, vytvoříte si úkol a je to. Za důležitý detail považuju, že nemáte mezi sebou a klientem bariéru v podobě notebooku. Hodně to pomáhá atmosféře. Teď budeme od partnerů zjišťovat, které další oblasti chtějí do mobilu přesunout. Cílem je, aby si jednou poradci vystačili při jednání s klientem pouze s mobilem, když budou chtít.

Jaké je jejich hodnocení na straně těch nejdůležitější – samotných poradců?

Popíšu to na příkladu jedné akvizice, kterou mám čerstvě za sebou. Poradce znal Bety historicky, a když viděl novou, tak říkal: „To je o parník jinde.“ Rozdíl je jasný na první pohled – po vizuální stránce, komfortem i uživatelskou přívětivostí. Jdeme správnou cestou. Narovinu, ve vizuální atraktivitě jsme potřebovali zamakat, abychom byli opět na špičce, což se povedlo. Rozsahem informací je ale Bety dlouhodobě hodně napřed než konkurenční řešení.

Příště budeme pokračovat novými poradenskými kalkulačkami a přehledem provizí.

Další příspěvky